سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود صفر تا صد آموزش اسکچ آپ مقدماتی تا پیشرفته SketchUp

فیلم لایه بندی در اسکچاپ | استفاده بهینه از لایه ها در اسکچاپ Sk

فیلم لایه بندی در اسکچاپ | استفاده بهینه از لایه ها در اسکچاپ Sk

 

Sep 29, 2017 - لایه بندی در اسکچاپ شاید کار به ظاهر دشواری باشد اما با این مقاله برای شما مثل آب خوردن خواهد شد و معرفی دستور های اسکچاپ - آموزش نرم افزار های معماری ، پلاگین ها و آبجکت ها لایه بندی در اسکچاپ کار با لایه ها در نرم افزار اسکچ آپ – کار با لایه ها در اسکچاپ کامپوننت در اسکچاپ اندازه دادن در اسکچاپ آوردن درخت در اسکچاپ make group در اسکچاپ نحوه استفاده از کامپوننت در اسکچاپ اندازه گذاری در اسکچاپ آموزش اسکچاپ Page navigation کلیدی آموزش آموزش اسکیچاپ - ساختن و استفاده از layer ها در اسکچاپ لایه بندی اسکچاپ نخواهید داشت.راه دیگری برای سازماندهی صحنه شما این است که از لایه ها استفاده کنید. لایه ها به شما اجازه می دهند که گروه هایی از اشیا را که می توانند نشان داده یا مخفی شوند را نام ببرند. اکنون لایه ها پنجره جداگانه ای دارند و بنابراین روی Mac شما می توانید به Window، Layers بروید. در کامپیوتر، شما آن را در سینی پیدا کنید، بنابراین می خواهید اطمینان حاصل کنید که لایه ها بررسی شده اند و پس از آن ما به سینی پیش فرض ما می رویم تا بتوانیم آن را پیدا کنیم. حالا با این حال به پنجره لایه ها می رسیم، خواهید دید که این بسیار ساده است. ما لایه ها را اینجا معرفی کرده ایم و سپس می توانیم آنها را به صورت قابل ملاحظه ای روشن یا خاموش کنیم. بنابراین من یک لایه برای سقف وجود دارد بنابراین من می توانم از خانه بیرون بیاورم اگر بخواهم می توانم پوسته واقعی خانه را خاموش کنم و فقط تمام مواردی را که درون آن قرار می گیرد، مثلا حمام، درها و پنجره ها، و همچنین آشپزخانه، و سپس من نیز یکی برای پایه و اساس. سپس در نهایت من این را برای محوطه سازی اینجا قرار می دهم. حالا اگر من سعی می کنم این را خاموش کنم، این خطا را به من می دهد و می گوید من نمی توانم لایه فعلی پنهان کنم و این دکمه رادیویی کوچک اینجا، این نقطه کوچک سیاه است که به من می گوید که این لایه فعلی است بنابراین هر چیزی که من ایجاد می کنم به این لایه وارد می شود حالا اگر من می خواهم لایه فعلی را تغییر دهم، می توانم روی دکمه رادیویی روی آن کلیک کنم. حالا وقتی لایه خود را تغییر می دهم متوجه می شوم که چطور آن را قابل مشاهده می کند بنابراین من می توانم از طریق تمام اینها بروید و آنها را روشن کنید، و همچنین آنها را قابل مشاهده کنید. حالا، همانطور که قبلا ذکر شد، وقتی چیزی ایجاد میکنید، به لایه فعلی وارد میشوید. بنابراین اگر من یک لایه محوطه سازی به عنوان لایه فعلی من داشته باشم، من باید یک چیزی ساده مانند یک جعبه بنامم و شاید از ابزار فشار / کشیدن من استفاده کنم تا آن را به هندسه بسپارم. If I were to go to another layer and hide that

, you can see that that landscaping layer includes that box. Now, we can also switch objects between layers. So for example if I hide my landscaping layer, you"ll notice that while this sidewalk here probably should be part of the landscaping. Now we can change the layer of something using what"s called the Entity Info window. Now we can find it in an couple of places. The easiest way to get to it is to right-click over the object and go Entity Info. Now on the Mac this will bring up a separate window. It will show up in my tray on the PC. So this object here is actually a group, and that group is on the house layer. So if I want to I can change it to any of the other layers in my scene. In this case I"m going to change it to the landscaping layer, and when I do that it disappears, but if I switch on the landscaping layer, it comes back. Now we can do that again, say for this patio. This patio is actually on the foundation layer, but let"s go ahead and put it on the landscaping layer as well, and now we can turn all of that on or off. Now if you want to you can create or delete layers as well, so if I want to I can delete a specific layer. And those assets will go to the default layer which is always called layer zero. If I have layers that are empty, I can click on this button and purge them. And if I want to create new layers, I can hit this plus sign. And when I do, it brings up a new layer, and let"s go ahead and create a sidewalk for this scene here. So I"m going to type in the word Sidewalk, and let"s make that the active layer. So now, when I draw, I can actually draw in this layer. And so now I"ve drawn the basics of a sidewalk, and then I can push/pull that up a little bit to actually make it a little bit more realistic. And now if I want to I can turn that layer on or off. So as you can see, layers are a really great way to keep your scene organized. So, go ahead and create layers and use the Entity Info window to assign your objects to those layers.


نقشه سایت آدرس نقشه سایت